Kontratazio Publikoa Euskadin

www.euskadi.eus

Hasiera

Hemen zaude:
  1. Hasiera
  2.  
  3. Kontratazio Publikoa Euskadin
 
Kontratazio Publikoa Euskadin

Erabiltzeko gomendioak

1
Baimendutako formatuak 
Onartutako formatuak:.doc, .xls, .ppt, .pdf, .rtf, .sxw, .abw, .jpg, .bmp, .tiff, .zip y .7z.

Adierazitako formatuetan bidalitako agiriak irakurri eta tramitatuko direla baino ez da bermatzen.
2
Fitxategien tamainaren mugak

Bidal daitekeen gehieneko tamaina ordenagailuak duen RAM memoriaren araberakoa da. Orientazio gisa, 2 GB-ko RAM memoria duen ordenagailu batean 15 MB arteko fitxategiak bidal daitezke.

JARDUNBIDE EGOKIAK DOKUMENTU DIGITALAK EGITEKO

Eskaintzen fitxategien tamainari jarritako mugak direla eta, zenbait oinarrizko teknika erabili behar dira, fitxategiek beharrezkoa ez den gehiegizko tamaina izan ez dezaten. Grafikoak sartzearekin zerikusia duten teknikak dira funtsean; izan ere, testuak eta datuak dituen fitxategi batek ez baitu tamaina handiegirik izango bidalketan eragina izateko:

 

  • Beharrezkoak ez diren elementu grafikoak sartzea saihestea.
  • Elementu grafikoen tamaina txikiagotzen duten formatuak erabiltzea (JPG, GIF).
  • Kolore-kopuruaren konfigurazioa arrazionalizatzea.
  • Aurkezpenean beteko duen azalerara egokitzen den tamaina duten elementu grafikoak sartzea.
  • Dokumentu osoan errepikatzen diren elementu grafikoak sartzeko ereduak erabiltzea.
  • Katalogoak bidali behar badira, Administrazioak kontratatu nahi duen produktu edo zerbitzuarekin zerikusia duten edukiak bakarrik erabiltzear.
  • Eskaneatutako dokumentuak badira, mugatu eskanerraren bereizmena (kasu gehienetan nahikoa da 300 ppp-ko bereizmena erabiltzea), eta bereizmen egokia mantenduz tamaina txikiagotzen duten formatuak erabiltzea (esaterako PDF formatua).
3
Eskaintza bati atxikitako formatu fisikoak

Pleguek hala eskatzen badute, edo Kontratazio Mahaiko Idazkariak berariaz uzten badu, eskaintza elektronikoan edozein dokumentu edo eduki formatu fisikoan atxikitzeko aukera dago.
Elementu fisikoak Kontratisten Erregistro Ofizialera bidaliko dira, eskaintzak aurkezteko epean, eta kanpoaldean garbi adieraziko dira eskaintza elektroniko baten dokumentazio osagarria dela, enpresaren izen soziala eta espedientearen kodea.

4
Formatos físicos anexos a una oferta

Lehiaketa jakin baten baldintza tekniko eta administratiboen arabera, Kontratazio Mahaiko Idazkariak zenbait fitxategi bidaliko diren eta zein izango den haien edukia ezarriko du. Lizitazio Elektronikoko Sistemak karga-erretilu bat bakarrik aurkeztuko du eskatutako fitxategi bakoitzeko.

Nola sortu fitxategi bakarra zenbait fitxategi erabilita:

1) Denek formatu bera badute. Fitxategi guztiak batean bildu..

2) Formatu desberdinak badituzte. Fitxategiak konprimatu fitxategi konprimatu batean (Kontratazio Publiko Elektronikoaren Ereduaren arautegiak .zip eta.7z fitxategi konprimatuak erabiltzea onartzen du).

Lizitatzaileak fitxategi konprimatu baten barruan sartutako fitxategiak ordena jakin baten irakurtzea eta interpretatzea nahi baldin badu, haien izenetan zer ordenatan irakurri nahi diren adierazi beharko du zenbakien bidez.
5
Loteak

Kontratazio-espedienteak loteak baditu, lizitatzaileak, parte hartu nahi duen loteei buruzko dokumentazioa bakarrik ekarri beharko du, eta ez dio kasurik egingo dokumentu guztiak aurkeztu ez dituela adierazten dion mezuari.

6
Bankuaren bermeak eta kaudimenari buruzko txostenak

Sistemak bankuaren bermeak eta kaudimenari buruzko txostenak jasotzeko aukera ematen du, euskarri digitalean. Lege ondorioetarako baliozkoa izan dadin, dokumentu elektronikoa onartutako sinadura elektronikoko ziurtagiri baten bidez sinatu beharko da.

Espedienteak behin-behineko bermeak edo bankuaren kaudimen-txostenak aurkeztea eskatzen badu, sistemak dokumentu hori eskatuko du berariaz eskaintza aurkeztean. Behin betiko bermea geroago egingo den jakinarazpen elektroniko bati atxikita bidaliz aurkeztuko da.

Bermea Lizitazio Elektronikoko Sistemak uzten duen edozein formatutan aurkez daiteke. Sinadura elektronikoa dokumentuaren fitxategi berean ager daiteke, edo beste fitxategi batean aurkez daiteke. Lehen kasuan, erabiltzaileak dokumentua aukeratutako formaturako sinatzeko aukera ematen duen informatika-sistema izan behar du. Bigarren kasuan, erabiltzaileak bi fitxategiak fitxategi konprimatu batean sartu behar ditu (.zip edo .7zip formatuetan); hots, bai dokumentua bai sinadura elektronikoa.
7
Telematika bidez bidalitako eskaintzen inprimatze kalitatea

Eskaintzen Inprimatze Kalitaterako Konpromisoaren xedea da teknikariek aztertu beharreko agiriek, paperean edo telematika bidez bidali diren kontuan hartu gabe, antzeko kalitate maila izango dutela ziurtatzea.

8
Birusa

Lizitatzaileen ardura da eskaintzek birusik ez izatea. Hala ere, birusa izateak ez du ekartzen eskaintzatik kanpo geratzea, haren edukia ikus badaiteke. Mahaiko Idazkariak izango du ebazteko eskumena.

Birusak egoteko aukera txikiagotzeko gomendioak:
1)Eguneratutako antibirusa izatea.
2)Formatu hauek erabiltzea: .pdf, .rtf, .sxw, .jpg eta .tiff.
Azken eguneratzea: 2015/04/08
Kontratazio Publiko Elektronikoa urrats bakarrean
  • Lizitazio elektronikoa
  • Elektronikoki lizitatzea Kontratisten Erregistro Ofiziala inskribatu gabeko enpresen kasuan
  • Elektronikoki lizitatzea Enpresen Behin-behineko Elkarteen kasuan
  • Erregistroan izena ematea, berriztea eta aldaketak
  • Egiaztagiria automatikoki berritzea
  • Kontratisten Erregistro Ofizialako zenbakia kontsulta
  • Ziurtagiria deskargatzea
  • KEO-Ziurtagiria Egiaztapena
  • Kontratuen Erregistroa
  • Adjudikatzeko ahal berriaren alta-eskaera
Euskadi, auzolana